روش هايي براي افزايش فروش |
||||||||||||||||||||||||||||||
مجموعه: متفرقه در اين مقاله به بررسي رايج ترين ابزارهاي ترويج فروش محبوب مي پردازيم. ابزارهاي ترويج فروش تبليغات، ترويج، رسانه هاي اجتماعي و روابط عمومي، استراتژي هاي بازاريابي را با استفاده از روش هاي متعدد پشتيباني مي كنند. ترويج فروش معاملات موقتي است. رويدادها روش هاي برقراري ارتباط با مشتريان بالقوه براي مجاب كردن آنها براي خريد است. تعديل انواع روش هاي فروش نسبت به وضعيت شما كمك مي كند كه درآمد و سود خود را افزايش دهيد.
نمونه هاي مجاني اغلب براي برهم زدن وفاداري به برند به چيزي بيشتر از تبليغات احتياج داريم. به ويژه اگر از ساليان گذشته از يك محصول يا خريد در يك فروشگاه خاص استفاده كرده اند.
يكي از دلايل نگراني اين است كه اگر آنها محصول جديد را دوست نداشته باشند، تلاش براي انجام كاري جديد موجب هدر رفت پول خواهد شد. يك روش معمول براي شكست وفاداري برند رقبا و تبديل مشتريان رقباي خود به مشتريان خود، ارائه يك فرصت به مشتريان براي تست مجاني محصول يا سرويس شما است.
تخفيف به جاي كم كردن قيمت محصول، مشتري قيمت نهايي مرا مي خرد و شما به او تخفيف مي دهيد. كه بعدا مشتري مقداري پول در آخر دريافت مي كند، عموما به صورت چك كه شما براي او پست مي كنيد. اين به شما اجازه مي دهد اطلاعات مشتري را دريافت كنيد و يك ليست ايميل داشته داشته باشيد. اين مزيت را شما نمي توانستيد از به روش قبلي بدست بياوريد.
يكي بخر، يكي مجاني ببر مصرف كنندگان اغلب نمونه هاي مجاني را دوست دارند. دادن يك محصول مجاني در صورتي كه مشتري اقدام به خريد كند، به چند دليل يك اقدام ترويج فروش مناسب است. در صورت به اندازه بالا بودن حاشيه هاي شما، مي توانيد هر دو قيمت محصول را در قيمت فروش يكجا پوشش بدهيد.
اين نوع ترويج به شما كمك مي كند زماني را كه مشتري محصول شما را مصرف مي كند دو برابر كنيد. تجربه ي بهتري را به مشتري مي دهد، و وابستگي او را به محصول شما بيشتر مي كند. اين استراتژي به شما كمك مي كند كه از وابستگي به نمونه هاي مجاني رها شويد.
نمايشگرهاي نقطه ي خريد نمايشگرهاي نقطه ي خريد، براي ضربه ي محرك براي خريد يا يادآوري دائم مشتريان براي خريد دائم يك محصول از فروشگاه است. بازاريابان براي اين امر از نمايشگرهاي داخل فروشگاه اسنفاده مي كنند. اين نمايشگرها شامل قفسه ها يا علائم و يا قطعات ترويج دهنده ي ديگري هستند.
فروش با ضرر و يا تخفيف مانند موارد قبلي، فروش با ضرر محصول را زير قيمت خريداري شده مي دهد. بسياري خرده فروشي هاي زنجيره اي بزرگ از فروش با ضرر براي تطميع خريداران از فروشگاه خود اين كار را مي كنند.
به اين اميد كه مشتريان وقت خريد محصولات ديگري را نيز بخرند. سوپر ماركت ها براي پائين آوردن قيمت كالاهاي اساسي مانند شير و نان معروف هستند. به اين ترتيب اميدوارند مشتري محصولات اساسي جانبي ديگري را بخرد و فروش با ضرر را جبران كند. محصولاتي مانند مانند تخم مرغ و يا آب پرتقال. برخي رستوران ها نيز برخي قيمت ها را مانند ساندويچ را با ضرر مي دهند. و سود خوب خود را روي محصولات ديگري قرار مي دهند. محصولاتي نظير سوپ، سرخ كردني، نوشيدني، دسر.
فروش كنندگان با ضرر دو هدف را دنبال مي كنند. هدف اول اينكه يكي اينكه سود مي كنند. ديگر اينكه مشتري را به فروشگاه آورده و او را براي خريدهاي بعدي تحريك مي كنند.
تخفيفات روي محصولاتي هستند كه قيمت آنها آهسته حركت مي كند و يا به صورت موقتي به فروش مي رسند.
|
چهارشنبه ۲۶ آذر ۹۹ | ۱۷:۲۴ ۹ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است